1. Registrácia je zadarmo a zaberie len pár minút
2. Vďaka registrovanému kolu sme schopní vás lepšie identifikovať
3. S vyplnenou registráciou si nemusíte lámať hlavu s reklamáciou, všetko vyriešime za vás
4. Vo vašom profile sa prepíše aj dátum garančnej prehliadky
5. V prípade krádeže kolesa môže jeho registrácia pomôcť pri hľadaní
6. Pri prípadnom predaji servisovaného bicykla môže registrácia uľahčiť proces pre vás aj nových majiteľov
Garančnú prehliadku rozhodne nepodceňujte u akéhokoľvek bicykla! Je totiž kľúčová na udržanie dobrého výkonu bicykla. Ak si zaobstaráte bicykel u nás, prvú garančnú prehliadku máte úplne ZADARMO . Svoje kolo by ste mali priviesť po najazdených 100 - 150 km k nám na servis. Berte, prosím, na vedomie, že bez garančnej prehliadky nemusí byť dodávateľom uznaná reklamácia!
Stačí dodržať nasledujúce kroky a je to:
1. Urobte fotografiu registračného čísla kolesa (strieborný štítok, ktorý sa nachádza obvykle na ráme kolesa).
2. Pošlite nám fotografiu registračného čísla spolu s číslom objednávky (alebo číslo na faktúre) na náš e-mail info@cycology.cz .
3. Do predmetu napíšte: REGISTRÁCIA KROSS
4. Prosím, všetko posielajte vo formáte jpeg
Kross vyvíja múdru aplikáciu , v ktorej si budete môcť kontrolovať všetky kroky. Zatiaľ je iba v poľskom jazyku, ale veríme, že je to len otázka času, kedy sa do balíčka dostane aspoň angličtina. Zatiaľ nám, prosím, dôverujte v krokoch, ktoré robíme za vás. Ak by ste aj tak chceli mať istotu, nemáme problém vám poskytnúť print screen s vašou registráciou bicykla Kross. Kvôli dodržaniu záruky je nutné mať servisný záznam v záručnej aplikácii každý rok aspoň 1x.
Pred nadchádzajúcou zimnou sezónou vám odporúčame vykonať servis bicykla , aby ste na jar neboli sklamaní, že niečo nefunguje. Vizuálnu kontrolu môžete zvládnuť aj doma, na servis radšej bicykel privezte k nám , kde sa naňho servisní technici pozrú. To isté sa týka aj servisu vidlíc a tlmenia . Ako teda udržať váš bicykel v kondícii? Pripomeňte si tu .